Lycka men mycket annat också

Idag var glad dag som blev sämsta dagen som blev hyfsad till slut.

Jag fick efter en timmes övertalande tillåtelse att åka till Hultsfred, men sen säger Fucktardungen Elin att det typ inte kommer bli något Hultsfred, kul kul! Mitt humör gick ner til under noll, asså jag blev typ apatisk och allting. Jag kunde inte göra något annat än att lyssna mig på lite mer normalt humör med massa Broder Daniel musik. Asså jag gillar dem nästan mer nästan mer än Håkan ibland. Dem är inte så popgulliga så Håkan är. Han är alldeles för glad för att kunna få mig upp ur depressioner. Jag klarade av skolan och blev typ helt normal efter ett tag. Nu gick jag in på Way out wests hemsida och det var som att komma från helvetet till himlen. Broder Daniel ska spela en hyllningskonsert där för Anders Göthberg. Nu tänker jag inte missa den festivalen för allt i världen! Det får man bara inte missa, inte för nåt i hela världen, för det är något jag önskat och hoppats på. Jag tänkte på det när jag såg nåt klipp från Hultsfred, att så äckligt typsikt att jag skulle börja gilla dem efter deras sista spelning. Icke icke icke, om ingen åker åker jag fan själv.

Kommentarer
Postat av: E

Hahaha.
"Jag ska lyssna på KENT!"

Förlåt. PUSS.

2008-04-30 @ 14:56:22
Postat av: Elin

Du skrev FUCKTARD :D

2008-05-04 @ 23:38:31
Postat av: Anonym

lol en månads lyssning

2008-08-03 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0