Orange hot chilli peppers

Jag säger bara fyfan för orange chili som ser ut precis som världens minsta och gulligaste paprika. Fyfan för mig som tror att chili inte är så himlans starkt och om det är någon chili som är stark så är det väl i så fall den röda. Dum som jag är stoppar jag in en liten strimla i min mun, asså själva tungbrännan försvann ju efter att jag ätit ett kex, men mina läppar och runtom dem, de brände och sved så in i helvete, det ända som lindrade smärtan var isbitar så jag satt hela middagen och åt en bit mat, satte isbiten vid munnen, isibiten smälte, jag hämtade en ny... Sen råkade jag få lite i ögat också när jag pratade med Jenni, samtalet slutar med att jag svär och skriker, hahaha xD. Men ögat var inte så farligt. Efter någon timme typ så försvann det onda runt munnen, tack och lov! Då det var det dags för uppsatsplugg resten av kvällen, kul kul! Blev precis färdig.

Så mitt tips till dig är smaka aldrig chili, köp det inte ens!

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0