She's only happy in the sun

Tänk tänk tänk att om 9 dagar är det avslutning och Håkan på Grönan. Sen jobb:/ och sen England. Landet, kom sol! Och Koster med söta människor och sen Göteborg och Way out west med ännu fler av dem söta. Leka popparflicka med töntElin och hoppa på studsmatta. Sola och sjunga falskt och dansa fult med Moa. Äta glass med Julia. Sola med andra töntar. Det har känts så himlans långt bort, men nu kan jag till och med räkna ner i timmar.

Helvetesprojektet är över, lektionerna tomma på innehåll (ja, förutom spanskan). Tänk tänk tänk att jag ska få vara fri fri fri ända fram till typ 20:e Augusti. Och att jag inte behöver ha en ursäkt för att äta glass, för det får man göra hur mycket man vill på sommaren. Att bada, sola, se England, se underbaraste artisterna live, äta jordgubbar, inte träna utan bara äta sig tjock, sena kvällar som är så varma att man aldrig behöver gå in. Att ha tid till allt man viljat, men hindrats av pga av skolan i många många veckor. Sommaravslutningen som säkert kommer bli den bästa, med fina söta klänningar och glada människor.

Kärlek till allt och alla som är i min närhet, för att ni är de underbaraste som finns!

image84


Kommentarer
Postat av: moe ( tufft namn?!)

pluppsommar! vi sak dansa fult och sjunga falskt alla nätter! jaaaaaaaaaa:D

2008-06-05 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0